lørdag den 24. november 2012

Og vinderne er...


...Dragonfly og June!

Hvaffor'n konkurrence siger du? Det væddemål, Dragonfly og June egenhændigt udskrev, da jeg sidste år ved denne tid jamrede over, at der var en insider-kollega-klub, der holdt julefrokost. Som jeg ikke var inviteret til. Det er - med gruppens egne ord - en "klub" for yngre, erfarne kolleger. Dvs. omkring 40 og efterhånden en del års faglig erfaring. Jeg er på en stor arbejdsplads, og det skal siges, at der er flere grupperinger, bl. a. en gruppe for de unge, som jeg ret så indlysende ikke tilhører længere. Det gør heller ikke spor, for jeg synes (i al beskedenhed) at jeg passer meget bedre sammen med de vildt sjove jævnaldrende, der ikke taler om små børn og trakasserier med kæresten, men fyrer den af til North Side festival og Turboweekend. For eksempel.

Nå, men det syntes de så også, lader det til. Har i al fald modtaget indbydelse til dette års julefrokost, efter at  der var voteret over muligheden af at indlemme mig i det allerhelligste. Og jeg er glad. Rigtig glad. Fordi fornemmelsen af at matche hinanden, har været gensidig. Og fordi det på en eller anden måde altid føles meget berigende at blive inkluderet, at blive valgt til. Og det er ikke sådan, at andre er valgt fra, jeg bliver bare taget om livet og trukket ind i dansen.

Så hvis I to madammer lige sender en mail til hulemor@gmail.com, lover jeg, der kommer post fra mig. Når jeg altså lige kommer i tanke om, hvad vi væddede????


1 kommentar:

Dragonfly sagde ...

YAY, jeg vandt!

Eller nej - du vandt :)
Hvor er jeg glad på dine vegne. Selvfølgelig inviterer de dig med, nu de kender dig.

God fest! ;)