søndag den 28. september 2014

Overspringshandlinger..


Hvad jeg lavede på en lørdag:


  • Morgenmad inkl. grød og smoothies
  • Kaffe
  • Tjekkede facebook
  • Legede køkkenlaboratorium med veninde
  • Pep-talk'ede/formanede/krammede/trøstede teenager, der ikke kan overskue sine egne planer
  • Bagte stenalderbrød (og spiste det med pålægschokolade)
  • Læste teori
  • Kaffe
  • Spillede Candy Crush
  • Nussede med kattekillinger (ja, nu igen)
  • Kaffe
  • Læste noget mere teori 
  • Spiste is
  • Ordnede vasketøj
  • Støvsugede
  • Spillede Candy Crush
  • Tjekkede facebook
  • Kyssede smeden
  • Købte ind 
  • Var på biblioteket
  • Spiste en halv pose chips
  • Luftede hund
  • Kaffe
  • Nussede med kattekillinger
  • Gjorde badeværelse rent
  • Spillede Candy Crush
  • Tjekkede facebook
  • Slog græs
  • Spiste aftensmad med smedebanden
  • Spiste en halv pose lakridser
  • Læste noget mere teori
  • Læste blogs
  • Spillede Candy Crush
  • Tjekkede facebook
  • Drak hvidvin

Hvad jeg skulle have lavet på en lørdag:


  • Skrevet på mit speciale


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder ganske velkendt. Jeg er sikker på, at de mange små ting tilsammen forbereder dig på den ene store ting - specialet.

Livsglimt sagde ...

Hej "Hulebo"

Jeg har tullet lidt omkring på din blog og læst nogle indlæg rundt omkring. Du skriver godt - og hvor har du mange "store" og interessante ord i din emne-liste - og mange overskrifter, der giver mig lyst til at læse mere. Jeg kigger forbi igen en anden dag. Tak for nu.
Kh Lisbet

Anette sagde ...

Hvordan går det nu med specialet? Nu må punkterne med is og græsslåning være elimineret. Måske ;o)

hulebo sagde ...

Tak for kommentarer - og Anette, dette indlæg kunne sagtens postes igen og igen. Is måske udskiftet med kaffe og nutella, græsslåning med fritidsaktivitetskørsel på noget nær fuld tid hver dag mellem 17 og 19 ;)

Men det skrider da frem...

Dragonfly sagde ...

Jeg kan godt savne dine skriverier.