lørdag den 30. januar 2010

Fædre i sort

...helt ærligt...

Hvad sker der for de mænd!

Det sker for tit. Forsmåede mænd, der tager koner, kærester, ex'er og sågar deres egne børn med i døden. Jeg vil ikke engang linke til den aktuelle historie, der lige nu oprulles i medierne. Dels fordi den er altfortærende tragisk. Dels fordi den lige om lidt er druknet i andre sager med nøjagtigt samme tema.

Og ikke mindst fordi den rører ved- og minder mig om, at min egen historie ikke er skrevet færdig endnu. Jeg er midt i den historie, som ingen kender slutningen på. Jeg har taget et midlertidigt ophold i fortællingen. Gemt mig for forfatteren.

Dagens grimmeste overskrift minder mig om, at jeg måske alligevel ikke befinder mig i smult vande efter stormen. Måske er jeg lige midt i orkanens øje, og tror at freden har sænket sig omkring mig...måske raser der stadig kræfter lige uden for min sfære, som venter på at suge mig op og ud i det sorte ingenting...

To be continued...

Ingen kommentarer: