lørdag den 9. april 2011

De er på vej...

...ordene!

De fylder og bobler og trænger sig på i hovedet. Men ikke i organiseret form, endnu. Der var en håndboldafslutning, der skulle passes, en smed, der skulle kysses, nu et par børn, der skal hentes, et par billeder, der skal tages, et køleskab, der skal fyldes op, senere - en hest, der skal luftes - og noget mad, der skal indtages hos naboen.

Med alle de ord i hovedet? Hvem sagde "prioritere"? Jeg prioriterer at nyde min lørdag og solen. Solen!

Men jeg kender de ord i hovedet. De rumsterer og leger med hinanden, og før eller siden skal de nok materialisere sig her! Før eller siden...

(og når jeg vågner i hans arme, sender jeg en kærlig tanke til AD og glæder mig over hendes lille sang, der af og til hjalp mig til at holde ud, mens han blev klar...)

Ingen kommentarer: