onsdag den 31. oktober 2012

Jamen...argghh

Hver dag tror jeg, at jeg i aften får tid til et blogindlæg om alt det gode, der faktisk er hverdagen. Og hver aften ender jeg med at segne ved 21-tiden og tænke "i morgen zzzzzz...."

I dag fx syntes jeg faktisk, jeg havde meget godt overblik over eftermiddagen. Kørte hjem og drømte om en kop kaffe, Elverpigen var ikke hjemme og Troldebarnet havde besøg. Ingen stress. Altså lige indtil jeg kom i tanke om den skole-hjem samtale, jeg skulle have været til. Farede ned på skolen og undskyldte, og var endda så heldig at få en tid i morgen i stedet. Fordi jeg aldrig har brændt dem af før....

Nå, videre til biblioteket hvor jeg skulle nå at aflevere en bog, der ellers ville trække bøde. Det var godt nok udenfor åbningstiden, men heldigvis kan man selv lukke sig ind helt til kl. 22. Især hvis man har sit lånerkort med. Det havde jeg så ikke.

Nu kan jeg snart se enden på dagen og glæder mig til min dyne. Og tænker endnu en gang: hvor i alverden blev den dag lige af? Skal vist liiige have kysset mine børn (selv om jeg næsten skal snyde mig til det) og så i seng. Og glæde mig over endnu en dag, der faktisk var ret god på trods af lidt knaster på vejen.

Og i morgen skal jeg bare lige huske den samtale. Og fredag har jeg fri. Med kun to kaffeaftaler, en afgipsning af Troldebarnets arm og en enkelt børnefødselsdag...det bliver en fest!!





Ingen kommentarer: