søndag den 21. marts 2010

Bloggers by choice

Inde i mit hoved er der et indlæg, som ikke er skrevet endnu. Det har taget form igennem et par dage. Og det er åbenbart stadig ikke parat til at blive skrevet, for nu sidder jeg her. Endnu. Igen.

De andre dage fik jeg slet ikke skrevet. I dag skriver jeg - alligevel - noget andet. Gætter på I også kender det; pludselig kan man føle sig forpligtet overfor sin blog. Og allerydmygest overfor sine læsere.

Nå der er så meget, der vil ud... så ender det med, at der ingenting kommer. Måske forpasser man tidspunktet, fik ikke grebet tanken. Bliver så inspireret af andre, at det tager tid før egne tanker bundfælder sig.

I dag er der sket så meget, at jeg har oplevet

  • ærgrelse
  • energi
  • glæde
  • angst
  • frygt
  • raseri
  • ro
  • overraskelse
  • kærlighed
  • ydmyghed
  • træthed

hvor er det mange følelser. På een dag!! Dagen har været en række af små selvstændige oplevelser som har bragt mig gennem hele følelsesregisteret. På godt og ondt.

Nu er jeg nødt til at sove. Men i morgen...der må jeg få skrevet det, jeg egentlig ville!

2 kommentarer:

mette b sagde ...

Sikke en dag, du har haft. Giv dig tid til at lade den bundfælde sig :)

God mandag til dig fra mig.

Katrine sagde ...

Puha ja - det kender jeg alt for godt. Har også mange indlæg formuleret i hovedet, men så sker der noget andet, og så bliver det lidt for kompliceret.
Men jeg tror vi skal øve os i at se bloggen som en ventil, der kan tåle stort og småt i en stor sammensurium - og i en nogen gange måske lidt underlig rækkefølge.
Og så ikke føle sig presset af bloggen - eller forpligtet overfor læserne :o)