onsdag den 10. august 2011

Mens vi venter...


...på Statsforvaltningens tilbagemelding, er der tid til at glæde sig.

Glæde sig over at få søde mails og kommentarer fra skønne bloggere

Glæde sig særligt over mails fra en ung kvinde, der har stået i det, der venter mine børn. Hun og hendes historie får mig til at tro på, at der er en vej igennem - og at jeg kan finde svar på svære spørgsmål i hendes fortællinger

Glæde sig over at en sorgklædt far har bestilt en forårsrejse - og glæder sig. Lidt

Glæde sig over at ferieramte børn er bevilget miniferie et trygt sted

Glæde sig over dermed at få lidt sparsom tid til sig selv. Bibliotek, damefilm og smedearme

Glæde sig over ro til tanker, der ikke afbrydes af 1000 spørgsmål

Og undre sig over, at jeg allerede glæder mig helt vildt til de kommer hjem, fordi her er så stille!


2 kommentarer:

ThinkingSpace sagde ...

Hold nu op, som jeg under dig en lille pause og ting at glædes over. Nyd det! :-)

Onkel Anne sagde ...

Sender de 10000 larmende kram!