tirsdag den 8. november 2011

Jeg har da slet ikke vist jer...


... alle de fine gaver, jeg fik, da jeg rejste fra Landsbyhospitalet. De må være meget glade for, at jeg rejste! Eller også mente de det bare, da de sagde, at jeg altid var så sød og hjælpsom. Og så tudede jeg selvfølgelig lidt. Okay meget. Men jeg var også glad. Og jeg er endnu mere glad hver gang, jeg åbner mit toiletskab. Uhm fyldte hylder. Ren hverdagsluksus. Se bare:



Og nu du spørger, så er der bare total overskud i hverdagen stadigvæk. Madplaner og planlægning holder bare, så der er pakket overnatningstasker og varmt tøj til udelivsdøgn på skolen. Indkøbt mad og afleveret det hele på skolen. Resten gider jeg ikke blære mig med her, men jeg glæder mig til at læse de her indlæg, når jeg kokser rundt i mangel på tid igen. Lige nu nyder jeg det bare. Især at jeg har en hel aften, biotur og masser af kyssetid med smeden i morgen. Hej hej.

3 kommentarer:

Norskov sagde ...

Uuuh, der er ikke noget så skønt som forkælelse med lækre produkter; hvor ser det godt ud! Og dejligt at høre, at overskud og planlægning stadig er i topform ;) Ha' en rigtig dejlig aften med smeden! :)

Anonym sagde ...

Hellige banan det ser lækkert ud!!
Skønt at kunne blive forkælet lidt nu hvor det er mørkt og koldt!!

NYD det nu! og HUSK at brug det!!

Anette Kristine sagde ...

De ved da, hvad du er vild med!