torsdag den 24. maj 2012

Ugen, der gik


Siden sidst har:

...jeg besøgt min far

...jeg været til Tractor Pulling (og det var sjovt!)

...min far fået en kæreste (!)

...jeg sendt Troldebarnet på lejrskole

...jeg kørt en cyklist ned (Nej, der skete hende ikke noget)

...jeg været til Beautyspace Live (Og det var fedt!)

...jeg kysset smeden

...jeg rånydt solen

...Elverpigens skole blokeret hele skolens adgang til borger.dk for at passe på hende (og mig)

...jeg plantet stauder og bunddække i et anfald af solstik

...jeg ikke fået læst blogs

...jeg fået vokset øjenbryn

...jeg fået flash backs til ulykkeligt ægteskab (tjek Skribleren)

...jeg opdaget, at teenagepiger alene hjemme med mor taler meget

...jeg sovet for lidt

...til gengæld for åbne vinduer, fordi mit soveværelse nu er på 1. sal

...elsket livet

3 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Det lyder som en god uge. Dejligt at læse! Ønsker dig mange som denne :-)

Dragonfly sagde ...

Det lyder fantastisk. Good for you:)

Anonym sagde ...

at elske livet er et rigtig godt udgangspunkt.