mandag den 16. august 2010

Hele 10 ting...


Jeg er blevet indbudt til leg af kolorista, og har selvfølgelig tænkt nøje over, hvilke interessante ting, jeg skulle afsløre for jer. Hmm. Sidste uge var bare møghamrende pissetræls. Jeg er ikke helt kommet mig endnu, så det bliver ikke fra 'sød-og-nuttet'-posen, jeg disker op!

Nu er det jo ikke så godt med mig og billeder på den her blog. Fordi jeg stadig er i hi. Overvejede godt nok at poste et billede af mit øje fra dengang, jeg endnu ikke havde lært at låse ordentligt efter mig. Men det var alligevel for skrapt. Måske en anden dag.

Men hende her kunne godt have været mig. Og jeg ved godt, at andre har brugt billedet før mig. Vi er åbenbart flere...




1) Motto: Man skal aldrig gå af vejen for et godt drama!!

Jeg har ellers mange gange oplevet, at folk, der ikke kender mig så godt (endnu!!) siger noget i retning af: "Du virker simpelthen bare som en, der hviler rigtig meget i sig selv". Tak, men HAHAAAAAA. Jeg er så meget dramaqueen i mit eget liv. Det er så vanvittigt.

2) Jeg elsker at livet er så fuld af muligheder - og jeg hader, at jeg er så ringe til at bruge dem!!

3) Jeg har hele mit liv været bange for villa-volvo-og-vovse konceptet. Og alligevel misunder jeg de af mine veninder, der nu fejrer kobberbryllup-i-forsamlingshuset-med-festsange. Fordi jeg tror de er mindre mislykkede og mere lykkelige end mig. Sådan på den rigtige måde

4) Jeg elsker, at jeg tog den største, drastiske og mest smertefulde beslutning for at redde mig selv. Mit jeg. Men jeg hader at være tæt på 40 og føle mig som en 20-årig, der skal genfinde sig selv og starte forfra. Helt forfra.

5) Jeg elsker én, som jeg ikke kan forstå. En slags kæreste. Jeg forstår ikke parforholdet. Jeg kan ikke navigere i giv/kræv/modtag/tilgiv/bær-over/giv-udtryk/sæt-grænser/elsk/giv-dig-hen/hold-fast-i-dig-selv butikken

6) Jeg ejer evnen til at tro på den store, dybe, evige, eneste kærlighed. Hver gang. Men jeg er verdens største flirt, lige så snart jeg keder mig...

7) Jeg ejer også et hav af kogebøger og kan egentlig godt lide at lave mad. Men det siger mig ikke rigtig noget at spise den...af samme grund har jeg ingen livret

8) Mit drug? Det er det her (æhhh noget af det). CLARINS

9) Mine børn spurge mig den anden dag, om jeg helst ville være døv eller blind. Svaret var blind. Jeg har set så mange smukke mennesker og så mange smukke steder (og en hel masse grimt i øvrigt...) at jeg sagtens kan genkalde mig- og danne mine egne billeder. Men jeg synes næsten ikke jeg kunne leve, hvis jeg ikke kunne høre musik (Og bøgerne fås jo med lyd...)

10) Jeg blev engang læst i hånden. Hun sagde så usandsynlig mange ting om mig, som hun ikke kunne vide. Som passede. Og kom til at passe. Det sidste hun sagde, var denne sætning, som jeg dagligt tænker på (især de dage, det hele føles som en glædesløs trædemølle):

"Hvis dit liv var en bog, gad jeg fanneme godt læse den færdig"

Ps. Jeg skulle tagge nogen nu, faktisk. Men lige nu er jeg for træt. Og har set at mange andre allerede har gang i legen. I morgen..

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Åh åhh.....

Anette sagde ...

Uha det drug kender jeg...og så skal vi lige ha' en blogchat om det der villa+vovse+vov (minus kobber-tam-tam). OG om et af de andre punkter på din liste. God læsning og hov - lagde du mærke til det? Der kom det med bogen sørme op igen.