mandag den 9. august 2010

En kærlighedserklæring




Siden marts har jeg glædet mig til Årets Koncert. Med Suede. På Skanderborg Festival. Ligeglad med U2. Ligeglad med alle andre.

Og kære Brett...suk...

For sajtan da, du holder endnu.
Siger de du er mager? Ligner en junkie? En tøs? Danser grimt? Could be.
Men den koncert var hele den dyre dagsbillet værd.

Hvornår kommer du tilbage?? Snart ikk'??!!!

(Selv om der var for mange mennesker, for meget kø, for meget druk - og bare sleeeet ikke lige så hyggeligt som i GAMLE dage. Da vi andre var medhjælpere. Der var det tider. Sagde den gamle sure kone)

3 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Åhh Jeg eeelllsker Suede. Har hørt dem en masse gange, bla på Roskilde og der ER bare super gode.

Tekster og melodier går lige i min krop. Sporer man en lille misundelse her hos mig??

YEPS :-)

Knus Henriette

Anette sagde ...

Gad godt at være tæt på musikken både på Skanderborg og Roskilde, men holder mig lige præcis væk fra festivaller, fordi jeg får gys af det, du skriver med småt ;o) Hilsen den sippede kone

Kolorista sagde ...

Hej - jeg har tagget dig i "fortæl 10 ting om dig selv" - håber du har lyst til at lege med ;-) Kh Lisbeth