søndag den 15. januar 2012

Hvor skal du sove i nat?


Jeg skal sove i mit nye værelse, nemlig. Min soveværelse. Mit, mit, mit. Det lod vente på sig, men NU er børnene gået til ro i deres nye værelser, der også dufter af træ og maling og har kig til stjernerne. Dejligt at have et Damehus.

Sov godt derude - og forresten, læg mærke til lampen. Det er snyd-dit-system-og-vågn-som-et-A-menneske lampen. Nej, jeg har ikke prøvet den endnu, selvom den er en julegave fra smeden. Den kom først i forgårs pga. de mange andre B-mennesker i dette mørke vinterland, der også ville have sådan en under træet. Jeg forventer naturligvis at vågne uden jammer men fuld af energi - rapport følger i morgen...zzzzzzzzzzzz




2 kommentarer:

Mette sagde ...

Uh, jeg har selv kig på sådan en solopgangslampe, men er også lidt skeptisk. Glæder mig til at læse din anmeldelse!

Charlotte Hyldgaard sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud - ønsker dig dejlige drømme, og glæder mig til at læse om lampen :-)
KH Charlotte