torsdag den 12. januar 2012

Nøøøjjjjj



(Ps. Billedet lånt på politiken.dk)

50.000 besøg i Hulebo/Damehuset. En bette smule for nogen - kæmpe smule for mig. Hvis jeg var kreativ, ville jeg lave en kæmpe give away, men synd for jer - jeg kan ikke engang tråde den symaskine, jeg arvede fra min mor. Til gengæld er jeg blevet ret god til at spartle gipsvægge og sætte væv op, men det kan man jo desværre ikke give væk på en blog (nej, man kan ej!).

Nå, men på søndag flytter vi ind i de nye gemakker, og hvis jeg falder over noget glemt og genialt at give væk - så lover jeg at det bliver her. Aftale?

3 kommentarer:

Anette sagde ...

SÅ flot - og selvfølgelig er der 50.000, der gerne vil sluge dine ord.

Anonym sagde ...

STORT tillykke. Det er nu ikke nogen dårlig evne sådan at kunne spartle og sætte væv op. Du kan jo altid udlodde en times spartling inklusiv masse......

God flytning

Anonym sagde ...

Tillykke med de 50.000! Det må skyldes, at det altid er interessant at komme på besøg hos dig!